نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گل‌زنی به گل‌گهر | مأموریت شاگردان سرآسیایی برای بازی مهم امشب در سیرجان

  • کد خبر: ۳۲۹۵۲
  • ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
گل‌زنی به گل‌گهر | مأموریت شاگردان سرآسیایی برای بازی مهم امشب در سیرجان
هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال امروز به پایان می‌رسد و نماینده مشهد بعد از پیروزی شیرین هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن، به سیرجان سفر کرده است تا از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در نبردی دشوار رودر‌روی تیم گل‌گهر این شهر قرار بگیرد. عنابی‌های مشهدی درحالی پا به این بازی می‌گذارند که طبق شواهد و قرائن به‌هیچ‌وجه نباید روی جایگاه جدولی میزبان حساب باز کنند و باید حواسشان به انگیزه‌های مضاعف سیرجانی‌ها برای کسب ۳ امتیاز در این بازی باشد.
مرتضی اخوان/ شهرآرانیوز - هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال امروز به پایان می‌رسد و نماینده مشهد بعد از پیروزی شیرین هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن، به سیرجان سفر کرده است تا از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در نبردی دشوار رودر‌روی تیم گل‌گهر این شهر قرار بگیرد. عنابی‌های مشهدی درحالی پا به این بازی می‌گذارند که طبق شواهد و قرائن به‌هیچ‌وجه نباید روی جایگاه جدولی میزبان حساب باز کنند و باید حواسشان به انگیزه‌های مضاعف سیرجانی‌ها برای کسب ۳ امتیاز در این بازی باشد. شاگردان مجتبی سرآسیایی حالا برای سهمیه آسیایی می‌جنگند و مردان مجید جلالی هم به بقا در لیگ دشوار می‌اندیشند؛ دیداری که قرار است در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام‌علی (ع) سیرجان برگزار شود تا تکلیف ۳ امتیاز دست‌نخورده این پیکار روشن شود، سه‌امتیازی که به حساب هر کدام از ۲ تیم واریز شود، درد‌های زیادی از آنان دوا می‌کند.

شهرخودرویی‌ها شیک پریدند!
ترس‌های کرونایی، مردان شهرخودرو را با پرواز اختصاصی روانه سیرجان کرد. اتفاق جالبی که به‌نوعی پرواز اختصاصی عنابی‌ها به سوی سهمیه آسیایی است. شاگردان مجتبی سرآسیایی برای این دیدار خارج‌از‌خانه ازسوی مالک باشگاه شگفت‌زده شدند و برای رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و به‌حداقل‌رساندن خطرات با پرواز اختصاصی راهی سیرجان شدند.

تمام آمار آقامعلم و سرآسیایی
یکی از دوئل‌های جالب نبرد امشب، دوئل ۲ سرمربی است که از ابتدای فصل با تیم‌هایشان نبودند و هر کدام در مقطعی از فصل روی نیمکت شهرخودرو و گل‌گهر نشستند. مجید جلالی از هفته هفتم سکان هدایت بحران زده‌ها را به عهده گرفت و در ۱۶ دیداری که روی نیمکت این تیم نشست، ۱۶ امتیاز دشت کرد. ۳ برد، ۷ تساوی و ۶ شکست، کارنامه مجید جلالی تابه‌اینجای فصل با آبی‌های گل‌گهری است. در سوی مقابل مجتبی سرآسیایی از هفته هفدهم در قامت سرمربی تیمش روی نیمکت نشست و در ۶ دیدار لیگ‌برتری که سرمربی عنابی‌ها بود، ۱۰ امتیاز ناشی از ۳ برد، یک تساوی و ۲ شکست به دست آورد. نکته جالب‌توجه آمار جلالی و سرآسیایی، تعداد تساوی‌های بالای تیم آقامعلم دربرابر تنهاتساویِ سرآسیایی و تیمش است. گویی سرمربی شهرخودرو بیشتر علاقه‌مند است در طول ۹۰ دقیقه یا برنده باشد یا بازنده، اما جلالی در بیشتر بازی‌هایی که روی نیمکت تیمش نشسته، به تساوی رضایت داده است.

ملاقات با ۴ شهرخودرویی سابق
۴ بازیکن، چهره‌های ویژه گل‌گهر در دیدار امشب هستند. یونس شاکری، عبدا... حسینی، میلاد کمندانی و بهنام برزای بازیکنانی هستند که در مقابل تیم سابقشان انگیزه‌های فراوانی برای عرض‌اندام دارند. عبدا... حسینی، مدافع سیرجانی‌ها، سابقه ۳ فصل حضور در شهرخودرو (پدیده سابق) در سال‌های ۹۵ تا ۹۸ را در کارنامه دارد. بهنام برزای یک نیم‌فصل در شهرخودرو بود و توانست یک گل سه‌امتیازی فراموش‌نشدنی در مشهد به استقلال بزند و با همان برد زمینه آسیایی‌شدن شاگردان گل‌محمدی را فصل قبل فراهم کند. میلاد کمندانی هم طی سال‌های ۹۵ تا ۹۷ در شهرخودرو توپ می‌زد؛ دوفصلی که البته برای او چندان موفقیت‌آمیز نبود. اما چهارمین چهره این جمع، بی‌تردید باتجربه‌ترین و خراسانی‌ترین چهره است؛ یونس شاکری....

یونس و انگیزه‌های متفاوت
یونس شاکری ۵ سال در تیم مشهد بازی کرد و در این مدت بار‌ها با گل‌زنی‌هایش دل هواداران خراسانی این تیم را شاد کرد. او این فصل هم درحالی‌که از آمادگی مطلوبی برخوردار بود و تا نیم‌فصل بیشتر از هر بازیکن دیگری در جمع عنابی‌ها، پایش به گل‌زنی باز شده و ۵ گل زده بود، به‌یک‌باره از فهرست تیم کنار گذاشته شد! اتفاقی که او را به‌شدت ناراحت کرد، تاجایی‌که شاکری هفته‌ها بعد از این جدایی سکوت کرد و با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرد. شاکری بعد از اولین گل‌زنی برای گل‌گهر، لب به شکایت گشود و اظهار کرد که مسئولان شهرخودرو با او بی‌مهری کردند. حالا شاکری یکی از باانگیزه‌های گل‌گهر در جدال امشب محسوب می‌شود که ممکن است برای خط دفاعی عنابی‌ها به‌شدت خطرناک باشد.

ترکیب احتمالی شهرخودرو و گل‌گهر
نگاهی به ترکیب احتمالی ۲ تیم در جدال امشب می‌تواند حاوی نکات فنی جالبی باشد. از درون دروازه بگیرید که شهرخودرویی‌ها سیدمهدی رحمتی باتجربه را دارند و گل‌گهری‌ها با مهرداد بشاگردی به احتمال فراوان وارد زمین می‌شوند تا خط آتش ۲ تیم که به نظر می‌رسد دست‌کم روی کاغذ دست سیرجانی‌ها پُرتر باشد. شهرخودرو به احتمال فراوان در این بازی از ترکیب محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، محمدعلی فرامرزی و حسن جعفری در خط دفاع استفاده کند. هافبک‌های دفاعی سرآسیایی در این بازی اکبر صادقی و میلاد سرلک هستند. جلوتر از این ۲ بازیکن، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی و محمدرضا خلعتبری خواهند بود و محمد قاضی هم در نوک پیکان حمله عنابی‌ها به میدان خواهد رفت. در سوی مقابل مجید جلالی هم به احتمال فراوان این ترکیب را روانه میدان کند: مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، عبدا... حسینی، مهران گلزاری، یوسف وکیا، یونس شاکری، احمدرضا زنده‌روح، مهرداد عبدی، مهرداد بایرامی، میلاد کمندانی و گادوین منشا.

صعود به صدر یا سقوط به قعر؟
شهرخودرو با ۳۸ امتیاز و تنها ۲ امتیاز اختلاف با سپاهانِ رده‌دومی در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و در سوی مقابل گل‌گهر نوزده‌امتیازی در مکان چهاردهم و تا رتبه پانزدهم خطر سقوط فقط ۲ امتیاز فاصله دارد؛ آمار‌وارقامی که می‌تواند شاهد محکمی بر این مدعا باشد که شهرخودرو و گل‌گهر یکی از حساس‌ترین و به احتمال فراوان جذاب‌ترین بازی هفته باشد، جدالی برای صعود به صدر یا سقوط به قعر!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->